Życie na Szczycie zaskakuje 🙂 Jego specyfika plus nasze podejście często skutkują tym, że całkiem prozaiczne i zwyczajne sytuacje kończą się całkiem niecodziennie 🙂

Tym razem wracaliśmy po prostu z zakupów. Ale pogoda była tak zachwycająca, że wybraliśmy bardzo okrężną drogę powrotną do domu, żeby nasycić oczy pięknymi widokami.
No i zupełnie nieplanowanie wylądowaliśmy w królestwie krokusów w okolicach Polany Chochołowskiej 🙂
Widoki były cudne, a ludzi prawie wcale, bo chyba się jeszcze nie rozniosła wieść, że…

Tak, krokusy już są!

Kiedy wrzuciłam fotkę na Facebooka, pisaliście mi, że wcześnie się pojawiły. Sama nie wiem, one różnie się pojawiają, zależy, jak wygląda u nas pogodowo. Czasami, a nawet często, pod koniec marca leży w naszych okolicach jeszcze pełno śniegu, ale bywały i wiosny, kiedy krokusy w tym czasie były w pełni rozkwitu.
Oczywiście, w okolicach Szczytu i pod koniec kwietnia potrafi do nas przyjść sroga i śnieżna zima, ale póki co, ogłaszam nadejście wiosny!

Zresztą, sami zobaczcie 🙂

• Piękne zdjęcia! W tym roku bardzo chciałabym zobaczyć te krokusy na własne oczy, ale tłumy mnie przerażają .

Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

• Jak widać, można je podziwiać i bez tłumów 🙂

• Jakie piękne widoki… Uwielbiam wiosnę!

• Mnie zawsze zachwycają początki każdej pory roku, uwielbiam tę zmienność jaką przynoszą 🙂

• Śliczne zdjęcia 😀 A Ty wyszłaś tak pięknie, że wyglądasz jak wklejona 😉

• Haha, już to tłumaczyłam w ostatnich wpisach, taki efekt optyczny na zdjęciu daje zewnętrzna lampa błyskowa 🙂

• Taka prawdziwa wiosna, to w Tatrach przychodzi dopiero w maju 🙂 Teraz, oprócz krokusów, nie mamy żadnych innych jej oznak 🙂

• To był piękny dzień, niestety ostatnio tylko jeden na tydzień nam się taki trafia, a tak to szaro i ponuro w większości…

• Jakie piękne miejsce. Dobrze, że jeszcze nikt tam nie dotarł prócz Was bo pewnie połowa krokusów byłaby wydeptana.
    Ja znałam u siebie krokusa rósł sobie jeden pod drzewkiem.

• No, niestety nawet przy nas pojawiła się rodzina z nastolatką, która wbiegła między krokusy, kompletnie nie patrząc pod nogi :/

• Agnieszkaa Szela

W końcu wiosna! Wspaniale 🙂

• U nas to jeszcze pewnie i zima będzie, ale idzie już ku wiośnie w każdym razie 😉

• Świetne zdjęcia. Piękne krokusy. Wyglądają normalnie tak, jakby ktoś chwilę przed zdjęciową sesją powsadzał je w trawę. Z tymi zapowiedziami zimy, oby to fejk był 😉

• Spokojnie, to zimowe zagrożenie dotyczy tylko naszego terenu i to właściwie przez cały rok 😉 Do tej pory jedynie w lipcu nigdy nie mieliśmy śniegu w ogrodzie, a w każdym innym miesiącu się zdarzało przez te wszystkie lata 😉

• Cudowne!!!

• U nas niestety jeszcze zima, a dzisiaj to nawet śnieg pada

• Serio?! Nie wiedziałam, że gdzieś może być bardziej zimowo niż u nas! 😉

• Anna Sakowicz

Pięknie! Dziś podziwiałam też w swoim mieście, bo jeden z klombów pięknie porośnięty krokusami. 🙂

• Czyli – krokusowa wiosna w całym kraju 🙂

Nareszcie 🙂

• U nas na Szczycie można się jeszcze spodziewać powrotu zimy, ale może w tym roku nas to nie spotka 🙂 Na to liczę, bo zimę mieliśmy wyjątkowo śnieżną, więc już się nią nasyciłam na jakiś czas 😉

• Anna Sakowicz

Oby już nie wróciła. Mnie co prawda zima minęła nie wiem kiedy, ale nie chcę jej powrotu. 🙂

• Ja uwielbiam zimę, ale wtedy, kiedy jest na nią czas, a u progu kwietnia też już mi się ona nie uśmiecha 😉

• P.S. Jednak przeczucie mnie pomyliło, dziś u nas bielusieńko 😉

• puchzesłów.pl

hej. piękny fiolet który daje radość i oświetla krajobraz… kwiatki jak wisienki na torcie. trzeba karmić oczy… asia 🙂

• Tym bardziej, że czas, w którym można je podziwiać nie trwa długo 🙂

• Natalia_21

Cudowne te krokusy! Piekny, zachwycający wpis. Bardzo wiosenny.

• A dzisiaj u nas biało i cały czas sypie śnieg 😉

• Piękne są te krokusy, przepiękne 🙂 W Łodzi też mamy nasz wiosenny kwiatek czyli cebulicę syberyjską – tworzy piękne niebieskie dywany kwiatowe, właśnie się pojawiła 🙂

• Pamiętam, kiedyś pokazywałeś zdjęcia, ślicznie to wyglądało 🙂

• Justyna Justyna

Jak pięknie wiosna na całego

• Przynajmniej przez chwilę, bo dziś znowu mamy zimę 😉

• Na zdjęciach zachwyca, w rzeczywistości pewnie było to jeszcze piękniejsze. 🙂

• Trzymam kciuki, żeby się udało 🙂

• Wiosna zatem zawitała już sza Szczyt- to zima już nie wróci…mam nadzieję;)
    Pięknie tam u Ciebie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy 🙂

• Z jednej strony wiosna, a z drugiej dziś podobno w Tatrach śnieg! Zimo odejdź od nas;)

• Dziś u nas rano było bielusieńko, teraz się przynajmniej na drogach wytopiło 🙂

• Och jak pięknie 🙂 marzy mi się wyjazd w Wasze strony zobaczyć właśnie te miejsca 🙂 musze w końcu zrezygnować z południowych wyjazdów i do kraju przyjechać na piękne widoki 🙂

• Każdy ma swoje upodobania, a ja właśnie krajowe wyjazdy lubię najbardziej i przedkładam nad dalekie podróże 🙂

• Jak cudnie! Na mojej liście zobaczenia przed śmiercią, niezmiennie od kilku lat.

• W takim razie – trzymam kciuki! 🙂 To nie na drugim końcu świata, więc myślę, że plan jak najbardziej zostanie zrealizowany 🙂

• Kiedyś obiecałam sobie, że dotrę do doliny Chochołowskiej w okresie kwitnienia krokusów i mam nadzieję, że w końcu kiedyś mi się to uda 🙂

• Trzymam kciuki i przy okazji zapraszam na kawę 🙂

• Pięknie tam u Was! 🙂
    U nas w ogrodzie krokusy już przekwitły… 🙁

• U nas pewnie w ten weekend będzie prawdziwe oblężenie fanów krokusowych 😉

• Justyna Gross

Jak w bajce, Czekałam na ten wpis. U nas bardzo powoli przychodzi wiosna. Później niż na południu Polski. Ale już się zieleni.

• Czyli wcześniej niż u nas, bo u nas oprócz krokusów nie ma żadnych oznak wiosny 😉 Wczoraj w Krakowie widzieliśmy małe listki na niektórych krzewach, ale u nas na Szczycie zero 😉

• Cudowny widok! 🙂

• Wiosna wiosną, ale Twoje zdjęcia jak zwykle są zachwycające 😉

• Przepiękne widoki! Tęsknię za górami, bardzo! Mam nadzieję, że za jakiś czas znów będę mogła oddychać tym rześkim powietrzem. 🙂